Monday 1 August 2011

Första inlägget

Hej alla,

Denna blogg kommer att handla om min hobby: spel i alla dess former. Mest utrymme kommer att ges åt mina pågående projekt och de sociala spelen, där man träffas ett gäng och spelar.

Allra störst plats kommer trion warmaster, hordes och diplomacy att få.

Nästa inlägg kommer att skrivas ihop när kamelridarna till min arabarmé är färdigmålad. Den luftades för övrigt i helgen, men flydde hals utan huvud för råtthorden på andra sidan bordet. Dock hann min del av vår allians ta så mycket med sig att demonhorden och chaos lyckades jaga iväg resterande delarna utan mig.
Jag som till och med hade ställt mina infanterister i en skogsbeklädd kulle för att lugnt och säkert kunna titta på den avancerade horden (läs: jag failade command medan den gigantiska råttbrigaden inte gjorde det)



Spjut och bågar väntar på den avancerande råtthorden ledda av Ratogres

No comments:

Post a Comment